Hello History

Hello History یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که کاربران را به گفتگوهای واقع گرایانه با برخی از تاثیرگذارترین و جذاب ترین شخصیت های تاریخی دعوت می کند. این پلتفرم منحصر به فرد به شما امکان می دهد تا با شخصیت هایی نظیر کلئوپاترا، انیشتین، بودا و بسیاری دیگر گفتگو کنید و دیدگاه شخصی آنها در مورد زندگی، تاریخ و جهان را از چشمان آنها تجربه کنید【64†منبع】【65†منبع】.

برنامه ای که روش‌های سنتی یادگیری تاریخ را پشت سر می‌گذارد و یک روش تعاملی برای کاوش در موضوعات مختلف از فلسفه و علم گرفته تا هنر، موسیقی، عدالت و ادبیات فراهم می‌کند. با شبیه‌سازی گفتگوها با چهره‌های تاریخی، رویکردی تازه و جذاب برای درک جنبه‌های مختلف تاریخ و فرهنگ ارائه می‌دهد.

Hello History از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته GPT-4 برای خلق گفتگوهای اصیل و منحصر به فرد استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هر تعامل شخصی و روشن‌بینانه است. کاربران می‌توانند سؤالاتی بپرسند، در بحث‌ها مشارکت کنند، یا حتی با این شخصیت‌ها مناظره کنند و دیدگاه‌ها و بینش‌های جدیدی در موضوعات مختلف بدست آورند. این ابزار تجربه‌ آموزشی فراگیری ارائه می‌دهد که تاریخ را قابل دسترس‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

Hello History